PLEASE WATCH THIS ! Thank You.

Kecoh! Betulkah gambar bogel ini Rozita Che Wan?

Berikutan  gambar bogel tersebar yang dikatakan menyerupainya, Rozita Che Wan memberi penjelasan mengenai kontroversi terbaru itu.


"Saya tidak pernah bervideo chat. Malah saya tidak tahu apakah itu chat video mahupun webcam. Saya tidak tahu jika telefon saya boleh berbuat sebegitu atau tidak.
"Saya tidak pernah melakukan perbuatan terkutuk seperti ini. Apatah lagi ini pertama kali saya mendengarnya kerana sehingga kini, saya masih belum pernah melihat gambar yang dimaksudkan itu," ujar aktres "Kiah Pekasam" ini.


Namun apabila ditanya sekiranya gambar yang tersebar menggunakan teknik super impose, Che Ta berpendapat tidak tetapi memberitahu mungkin ada yang benar-benar menyerupai wajahnya.
"Saya tidak rasa ada yang akan berbuat demikian, tetapi mungkin pelanduk dua serupa. Ada rakan saya memberitahu sekarang ramai mak nyah yang menyerupai saya," jelasnya lagi.
Che Ta turut merasakan berkemungkinan besar ada pihak yang cemburu dan cuba menjatuhkan kariernya sehingga menabur fitnah terhadapnya.

Berikut Gambar Bogel Rozita Che Wan yang dimaksudkan:















 Pilihan Berkaitan:

Tags:Gambar bogel Rozita Che Wan, Gambar Rozita Che Wan bervideo chat


2 comments:

Komen di sini

Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







Arkib